חטיף חלבון מ-5 מרכיבים בלבד!

את כל המצרכים המופיעים במתכון ניתן להזמין בקליק אחד בתחתית העמוד


אם אתם עדיין קונים חטיפי חלבון בשווקים, המתכון המהיר והפשוט הזה, הולך לשנות לחלוטין את חייכם…

האמת היא שלעולם לא תצטרכו לקנות עוד חטיפי חלבון יקרים שאין לכם מושג מה יש בהם!

רוב חטיפי החלבון שקיימים בשווקים מכילים סוכר לבן, או ממתיקים ושאר תוספים מלאכותיים לא בריאים.

הסיבה שכדאי לכם להכין את חטיפי החלבון האלה, היא שאתם מקבלים שליטה מלאה על רשימת המרכיבים,
ובמיוחד על כמות הסוכר והממתיקים המלאכותיים!

רוב חטיפי החלבון הנמכרים בשווקים ונחשבים לבריאים, (גם אלו הנמכרים בחניות טבע), מלאים במרכיבים מעובדים כמו:

סירופ תירס, מלטודקסטרין, סוכרלוז, סוכר, חלבון סויה מעובד, והם מפוצצים בסוכרים ושומנים מוקשים שקשה להאמין שהם ינחשבים ונמכרים כמזון בריאות.

עם המתכון הזה, אתם מקבלים מזון אמיתי  שימלא אתכם באנרגיה ולא יקח מכם אנרגיה!

 

בנוסף,
אפשרויות הטעם הן אינסופיות, ואתם יכולים  להתאים את המצרכים להעדפות התזונתיות האישיות שלכם, ולהפוך אותם לטבעוניים, ללא חלב, קטו, פליאו, דל פחמימות, ללא אגוזים, ללא סוכר.. הכל הולך.

הם הרבה יותר זולים וגם יותר ידידותיים לסביבה בלי כל העטיפות שצריך להיפטר מהן איכשהו.

 

למה אבקת חלבון אפונה?

אני כבר שנים משתמשת באבקות חלבון. אבל רוב אבקות החלבון שהשתמשתי בהן, היו גם יקרות מאוד, וגם מכילות כל מני חומרי טעם,
תוספים וטעמים שלא תמיד בריאים.

הרבה זמן חיפשתי אבקת חלבון צמחית. נטו חלבון. טהורה, נקייה בלי תוספות. אחת כזו שבריאה באמת.

אבקת חלבון אפונה מקבל עכשיו הרבה תשומת לב, בגלל ההתעניינות הגוברת בתזונה צמחונית וטבעית.

היא נחשבת לאחת מאבקות החלבון הצמחיות הבריאות ביותר שיש:

  • בעלת טעם נייטרלי וקלה לעיכול יותר מכל אבקות החלבון הצמחיות שיש! (גם לאנשים עם מערכת עיכול רגישה ביותר)

  • חלבון האפונה, ספציפית מכיל 18 חומצות אמינו, ואת כל 9 חומצות האמינו החיוניות, מה שאין לאף אבקת חלבון צמחית!

  • היא עשירה בברזל, סידן, אשלגן, נתרן וסיבים תזונתיים.

  • בעלת ערך גליקמי נמוך כי אין בה כמעט פחמימות, ולכן היא מעולה לסכרתיים

  • היא אידיאלית למי שסובל מרגישות ללקטוז, לטבעונים, לצמחונים, לילדים ולמבוגרים.

  • הרבה יותר זולה משאר אבקות החלבון האחרות.

  • שתי כפות מכילות 14 גרם חלבון קל לעיכול.

 

הנה המתכון:

 

מצרכים לכ- 10-16 חטיפי חלבון:

1.5  כוס חמאת שקדים/ בוטנים, או כל חמאת אגוזים שאתם אוהבים
3/4 כוס אבקת חלבון אפונה (90 גרם)
1/4 כוס סירופ מייפל טהור, דבש או אגבה
1/2 כפית מלח
לא חובה: 2 כפות קמח קוקוס
לציפוי: 100 גרם שוקולד מריר 70% מומס

ראו בהמשך רעיונות לעוד טעמים לחטיפי חלבון

 

הכנה:

מערבבים את כל החומרים למעט השוקולד, עד לקבלת בצק.
מרפדים  באופן אחיד תבנית מרובעת  12X12 מרופדת בנייר אפייה, או יוצרים כדורים עם הידיים.
מכניסים להקפה למשך 10 דקות. פורסים למלבנים.

אם רוצים לציפוי שוקולד:
ממיסים את השוקולד עם כף שמן קוקוס ומניחים מעל התבנית ומכניסים להקפאה.
אפשר גם לטבול את הכדורים ברוטב השוקולד בנפרד ואז לקרר להתייצבות.

סו לשחק עם הטעמים.

 

הנה עוד כמה רעיונות לחטיפי חלבון:

לחטיפי חלבון שוקולד: החליפו 2 כפות אבקת חלבון באבקת קקאו. מערבבים חופן מיני שוקולד צ’יפס לבצק.

לחטיף חלבון בננה: החליפו את סירופ המייפל והשתמשו במקום ב- 1/4 כוס פירה מבננה בשלה. הוסיפו קורט קינמון וכפית שמן קוקוס מומס.

לחטיף חלבון בצק עוגיות: מערבבים שבבי שוקולד צ’יפס לתוך הבלילה, ומוסיפים 1/4 כפית תמצית וניל טהורה ו- 1/8 כפית סודה לשתיה (זה נותן את הטעם של בצק עוגיות).
לגרסה הזו אני מעדיפה להשתמש בחמאת קשיו.

חטיפי דאבל חלבון: הוסיפו למתכון הבסיסי 1/4 כוס שיבולת שועל והגדילו את כמות הממתיק בהתאם לצורך.

אופציות נוספות למתכון הזה: קינמון, קפה, וניל, אוכמניות, קוקוס ואפשר להמשיך כיד הדמיון..

בלחיצה כאן ניתן להשיג אבקת חלבון אפונה 80% חלבון- הכי איכותית שיש! 

 
לרכישת המצרכים המופיעים במתכון לחצו על “הוספה לסל”

[woo-multi-cart selected=”all”  ids=”14414,5342,5386,5487,12454″]