בצק פיצה ללא גלוטן עשיר בחלבון (טבעוני)

אם אתם רגישים לגלוטן, או בעלי מעיים רגישות, הפיצה הזו מושלמת עבורכם!  המתכון היחיד לפיצה ללא גלוטן וללא מוצרי חלב שתצטרכו אי פעם. מוזמנים להוסיף את התוספות האהובות עליכם ולהתענג על כל ביס!

 

המתכון הזה עשיר בחלבון בזכות תוספת קטנה של אבקת חלבון אפונה שהוספתי למתכון שמוסיפה המון בריאות.
היא עדינה ונייטרלית בטעם, עשירה בברזל, סידן, אשלגן, ומספקת חלבון זמין וקל לעיכול והיא גם טבעונית!

 

אבקת החלבון הזו הפכה אצלנו במטבח לתוספת שבשגרה. אנחנו מוסיפים אותה לכל דבר שאפשר: לשייקים, עוגיות, חטיפי אנרגיה פנקייקים, חביתות, לבצק פיצה ועוד.
זו דרך מעולה להוסיף חלבון איכותי עם ספיגה גבוהה.

אבקת חלבון אפונה של גלית שלגי היא האבקה היחידה שמכילה חלבון אפונה טהור- 80% חלבון מלא זמין וקל לעיכול המכיל 18 חומצות אמינו -כולל את ה 9 החיוניות.
ללא שום תוספים וחומרי טעם.
רוב אבקות החלבון עשירות בחומרי טעם וריח ובממתיקים אשר משפרים את הטעם, ופוגמים באיכות המוצר.
לכן, לאבקת החלבון מבית גלית שלגי יתרון בריאותי משמעותי! היא קלה לעיכול ומתאימה גם לבעלי קיבה רגישה ביותר!!  מתאימה לצליאקים, לרגישים לגלוטן, לילדים, מבוגרים ובעצם לכולם!

 

חלבון חיוני ביותר בשמירה על בריאות הגוף והעור. חשוב בגיל הילדות ובגיל המבוגר וכמובן לכל מי שמעוניין להעשיר את התזונה בחלבון.

 

לחלבון תפקיד חשוב בשמירה ובניית מסת שריר בגוף,  להחלמה ושיקום מפציעות, בשמירת עצמות, תאי העור, שיער, ציפורניים. לתפקוד תקין של מערכת החיסון, מערכת ההורמונאלית,  ולתפקוד תקין של הגוף.

 

חוסר בחלבון עלול להתבטא הרבה פעמים בנשירת שיער, בבעיות עור, עייפות, חולשה, בצקות או בעיות בזרימת הדם, מערכת חיסון חלשה, ועוד.
בקיצור ממש מומלץ להכניס אותה לחיים שלכם.

 

לאבקת חלבון במבצע ללחוץ כאן
הנה המתכון לשני מגשי פיצה בקוטר 20 ס”מ
בצק פיצה טבעונית ללא גלוטן עשיר בחלבון 
מצרכים:
4/3 כוס קינואה מבושלת
4/3 כוס דוחן מבושל
כף אבקת חלבון אפונה
1/2 כוס מים
כפית אבקת אפייה
כפית מלח
כפית אבקת תיבול פיצה פסטה של גלית
4 כפות שמן זית או שמן אבוקדו
תוספות לפיצה אהובות
הכנה
מניחים קינואה, דוחן מבושלים יחד עם שאר המרכיבים בבלנדר
ומעבדים לבלילה עבה.
אם התערובת יבשה מדי מוסיפים כף מים כל פעם עד לקבלת
תערובת יציבה ועבה.
מחממים תנור לחום של 200 מעלות.
מניחים נייר אפייה על שתי תבניות פיצה.
יוצקים את הבלילה בחלקים שווים על התבניות, ובעזרת מרית
מורחים ומשטחים .
אופים את הבצק 15 דקות. הופכים ומחזירים לתנור למשך 15-10
דקות נוספות, עד להשחמה קלה.
מוציאים מהתנור. מוסיפים על כל בצק  תערובת תיבול פיצה פסטה ואת תוספות הפיצה האהובות
עליכם (רוטב, תרד, קישואים, שמרים תזונתיים, גבינה וכו ‘)
מחזירים לתנור למשך 10-8 דקות נוספות, או עד שהתוספות
מזהיבות .
לבריאות!

 

מה הסימנים למחסור בחלבון? למאמר המלא ללחוץ כאן
עוד מתכונים עשירים בחלבון:
דאבל שוקולד בכוס עשיר בחלבון. טבעוני. ללא גלוטן 

טראפלס עשירים בחלבון עם פצפוצי קינואה

 

הספר - קל, טעים ובריא

מטבח בריא בלי תירוצים

הספר - מתוקים ובריאים

לכל מי שרוצה לדעת איך לשלב מתוקים בריאים בתפריט היומי!

השארו מעודכנים

הצטרפי לקהילה שלי וקבלי באופן קבוע מתכונים וכלים שיעזרו לך להפוך את האכילה הבריאה לשגרה שלך בקלות ובהנאה.

תודה על הרשמתך

כל הזכויות שמורות לגלית שלגי 2020